Followers

Tuesday, 5 March 2013

Aku dan kata kata ku

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

air mata mereka menitis melihat yang tersayang pergi meninggalkan mereka. aku baca satu status dikongsi seorang yang telah syahid tadi. air mata aku hampir turun. satu, kerana aku juga berkeinginan pergi di jalan ALLAH, syahid mempertahankan agama ALLAH, tanah airku, keduanya, aku sedih, mengenangkan bagaimana mereka yang masih tinggal dan bakal kenangkan dia di sana nanti. kasih sayang yang terputus seketika, walau sbenarnya mereka pasti gembira ketiadaan sang ayah, pemergian seorang suami ke jalan yang sememang nya di rindukan semua yang inginkan redha Yang Maha Kuasa. 

tapi yang ketiga aku jadi marah bila di sana dan di sini saling menuding jari. lebih sakit hati sebab aku menanti update terkini, dan yang dilaporkan, hampas, sampah semata mata.

 Ya ALLAH, kau kembalikan lah pimpinan kami ke tangan seorang yang rindu kepadaMU ya ALLAH, seorang yang utamakan KAU dalam menjalankan tanggungjawab sebagai seorang ketua.  Amin Yarabbal alamin

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA