Followers

Thursday, 14 March 2013

Baby stress

Baru jap tadi ngadu Kat ummi. Keja ni stress hari ni, dah nak sampai saat saat kritikal ni. Tekanan.

Pastu ummi cakap,
Adoiii anak manja abi sorg nie. Abi stress dia tegang abi stress dia tegang. Skit perot ummi huuuu

Semalam pun cmtu. Alololololo tomeinya anak kami tu kan? Semalam pun sama lah. Ngadu juga. Jadi menda sama.

Senyum ja la balik. Kebahagiaan ni. Ejje.

Budak kecik tu kan, ummi cita bila dengar zikir ka, ngaji ka, mesti perut ummi rada tegang.

Nak bagi ummi gelak saya selalu kata
"tu la, ummi ngaji pelan pelan, baby nak dengar tapi x kesampaian, jadidia tepek tinga kat perut tu. sebab tu la tegang. "

Kikiki . Senget la laki bini bedua ni kan?

5 comments:

Iffah Afeefah said...

sweetnye korang bertiga

tige la kan

eh

Nurzakiah Hanum said...

singgah ptg

kiera'sakura said...

hihihihi. dia pun blh rasa apa yg ummi dengan abi rasa ;)

アヌム said...

jgn stress2 heee

Rozuan Ismail said...

haha..lawak laki bini ke apa ni

Buta+Pekak+Bisu=CINTA