Followers

Tuesday, 19 March 2013

Hari ini

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Tadi ada orang tanya saya.
"Weh ampa sombong na, macam tak nampak kami ja?"

Saya jawab, "bukan kata ampa, kami pun tak tau mana p diri kami sendiri."

Ya benar. terlalu packed jadual harian saya. dari masuk sampai waktu makan, (kena tegur ng colleague, waktu makan kita makan, kita rehat,, waktu kerja kita kerja), sampai waktu pulang, dan kadangkala bertambah sampai kan ke lewat.

Pulang ke rumah. Dah lembik. Apa pun dah tak mahu dah. Sian juga kat sapa yang menanti saya tu. Tak larat ya saya sangat tak larat, saya malas nak wat apa apa pun. Luckily ada tuan permaisuri ati sorang tu. kekadang tu kesian kat dia , bila diri dah sangat penat melayan karenah kerja, langsung tak larat nak buat apa apa lagi. Nasib la dia faham. Moga ALLAH lindungi dia.



Buta+Pekak+Bisu=CINTA