Followers

Wednesday, 2 October 2013

Karat

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Karat.

Ini yang boeh saya katakan pasal kondisi diri ketika ini. Ehh nak kata ketika ini tu tak juga la. Ianya adalah sejak kami bersama. tapi dia jadi makin kritikal semenjak menjak berjauhan seketika ni. (bunyi hampess ja padahal sebelum ni pun bukan hari hari dapat jumpa kan? :P )

Itu hakikat yang boleh di simpulkan baru baru ini. Ada ja selagu dua yang ada terselit sesuatu antara kami, mesti tingat. Dah la tu, ati mula la tacing tacing kat dia. Banyak yang boleh dikisahkan bila bercerita tentang lagu ni. sampai kan si dia punya satu playlist yang dalam nya terkandung lagu lagu yang pernah saya kirimkan. senyum saya masa pertama kali saya tanya kepadanya, ehh apa ni? jawabnya ini semua kan lagu lagu yang pernah diberikan kepadanya? senyum saya masa tu.




psst: tengah menaip ni, tetiba keluar satu lagu. lagu kami. sobsss


2 comments:

aizamia3 said...

Jangan biar ia terus berkarat.. ;)

kiera'sakura said...

InsyaAllah ummi yakin satu hari nt mesti kita dapat duduk sama setiap hari. Allah sentiasa bersama org2 yg sabar kn dear

Buta+Pekak+Bisu=CINTA