Followers

Monday, 16 March 2015

05:45AM

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca. 

Pagi isnin. 05:45AM. 

Minggu baru sudah bermula. Masa yang perlu tak lama lagi. Tak sabar menanti tapi hati degup kencang juga. Agak risau tapi belajar kuatkan hati. Sebab, semenjak makin dah dekat ni, makin kiat dugaan cabaran dia. Lihat 2 minggu kebelakang ni sudah. Mengantuknya lain macam. Bangun pagi mata macam ada lekat gam. Risau juga la. Tapi kena kuat. Ingat apa matlamat. Kena pastikan berjaya. 

Minggu ni, asalnya saya ada class kat kL, tapi batal sebab tak ramai yang boleh datang. Aduuu sayangnya la. Semua dah plan alih alih tak jadi. Tapi agak syukur juga sebab saya pun macam rasa berat nak pergi. Rupanya ALLAH tunaikan juga apa yang saya rasa nak buat pada permulaannya. Jadinya minggu ni kami dengan plan sendiri ja sabtu dan ahad.

Petang Khamis tu saya sendiri yang datang ambil keduanya. Sebab ada tugasan area sini. Balik tu singgah ambil mereka berdua.

Jumaat, macam biasa kerjanya. Tak ke mana pun. Tapi petang ke hospital juga. Melawat anak kecil baru family kami yang masuk ke hospital. Kesiannya la. Tapi inilah dugaan dan cabaran. Redha itu jalan terbaik bagi semua.

Sabtu tu bawa anak pergi mana ja pun. Mula pergi buat kad saya. Teruk plak rasa dah sembang, dah bayar baru saya tahu kad tu lambat nak  siapnya. Aduhh.. Balik tu ada kenduri, lepas tu ke rumah toklong dia.Saja melawat ja sebab nenek suma ada sana. Seronok juga dia tu. Pantang ada peluang. Sakan.  Masa kami pasang khrmah tu, orang lain tak layan. Dia paling eksaited sekali. Dia yang datang bawah khemah. Sibuk ja tau. Kakakakaka

Minggu datang ni kemain tak sabar. Hati tak sabar tapi hati juga kena kuat. Mesti boleh!

2 comments:

Nurzakiah Hanum said...

:) assalamualaikum
singgah pagi

Norazlina Idris said...

salam n morning. salam perkenalan.
feel free to visit and follow superbchombi.blogspot.com

Buta+Pekak+Bisu=CINTA