Followers

Saturday, 7 March 2015

Minggu hilang fokus

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca. 

Minggu tak fokus

Dua minggu ni. Memang minggu saya hilang fokus. Sungguh. Alasan tak ada tapi tak tahu kenapa. 

Minggu lepas. Blogging. Kantoi. Nak menulis tak ada rasa. Tengok pun malas. Inikan pula menaip. Bayangkan satu satunya yang rasa ok pun masa dapat ilham mencoret minggu lepas. Habis tu. Entah. Terbang ke mana. 

Next, kerjaya masa depan. Lepas dah daftar. Rasa macam ah. Stuck. Apa aku nak buat ni. Hang dekat sana. Nak buat itu nak buat ini. Strategi langsung tak rangka. Habis macam tu ja. 

Lagi, trading. Juga hancur. Bayangkan harapan untuk masa depan cerah ni saya tinggal terus. Nak kata tengok hanya sekadar tengok. Action tak ada. Nak cuci cuci mata tengok dan analysis pun tak buat. Semalam call cikgu kena tegur sikit, yang outstation macam kamu kena rajin lebih sikit. Kalau bersungguh kejap ja nak paham tu. Saya macam nak senyum tak senyum. Nak nangis tak nangis. Tak ada kata. Apa ni saya? Mana p saya yang rajin sangat dulu kala ni?

Kerjaya masa depan. Dua minggu ni pun kurang berjalan. Sampaikan kemarin pun dah jmpa sahabat seperjuangan. Sampaikan pesan pesan pada dia. Tapi bila saya balik? Layu balik.padahal masa cerita bersemangatnya bukan main. 

Kenapa ni? Ahh

1 comment:

Kira Sakura said...

Go abi go. Rehat sekejap xpe syg. Asalkan jgn putus asa ;)))))

Buta+Pekak+Bisu=CINTA