Followers

Tuesday, 24 March 2015

Geram tapi tahan

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca. 

Marahnya rasa hari ni. Mana tidaknya. Buat hal pulak kedai yang saya tempah business kad tu. Kad siap dari minggu lepas tapi hari ni pun masih belum belum boleh ambil. Alasan tak ada orang nak hantar. 

Dari minggu lepas sebenarnya saya dok follow up, tapi tak ada tindakan. Tadi saya pergi lagi sekali. Alasan masih sama, saya khabarkan pada kedai tu suruh contact kedai lagi satu beritahu saya pergi ambil sekarang. Tahu apa jawabnya? Orang kedai tu tak bagi datang konon dah ketar sangat nak tutup kedai.  Padahal masih ada lagi lebih kurang 20 minit kot sebelum jam dia tutup kedai tu. 

Marahnya rasa. Geram jangan kata. Tapi kawal. Sangat kawal tadi. Taknak bagi budak yang jaga tu takut plak sebab bukan salah dia. 

Haishhh.. Macam ni la melayu meniaga. Hampas! Konon jaga ekonomi la sangat, macam ni lagi teruk saya pangkah kedai melayu. Lagi, pesanan buat yang membeli, apa apa sahaja, NEVER EVER PAY EVERYTHING. Sebab bila dah bayar semua. Jadi macam ni la. Kerja yang patutnya lebih bagus. Jadi lebih Hancus. 

Serius saya kecewa!

3 comments:

aizamia3 said...

Sekali terkena memang taklah nak pergi lagi kedai macam tu.. memang pangkah terus.

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam abi uwais,
iols pun hangen hokeyh kalo ghoper itu

ummi aqilah (LM) said...

Hurmmmm nape bayar semua dik:(

Buta+Pekak+Bisu=CINTA