Followers

Friday, 20 March 2015

Jumaat

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca. 

Jumaat datang lagi. Seronoknya kenangkan masa yang akan dihabiskan bila sampai ke sana nanti. Untuk pengetahuan, saya dalam bus ja ni, on the way pulang ke rumah untuk hujung minggu selepas seminggu la lebih kurang berPJJ sebab kerja di tempat yang satu jam lebih jauh dari isteri dan anak. 

Minggu ni sedikit special. Jumaat terakhir sebelum saya menukar karier dalam bidang baru yang saya pilih semata mata demi mencapai cita cita tinggal sekali bersama anak isteri setelah lebih dari setahun setengah jadi Abi hujung minggu. 

Sampaikan waktu berbual dengan rakan sekerja juga supplier yang berbangsa cina pun mereka macam terkejut malah nada tu tak setuju la berjauhan macam ni lama macam ni. Gelak ja la saya. Dah keadaan tak mengizinkan. Betul tak? 

Sekarang dah bersedia. Akan saya pastikan. Tahun ini tahun menuai kejayaan. Pasti boleh! Mesti boleh! 

1 comment:

Kira Sakura said...

moga dipermudahkan dear. dan moga murah rezeki aminnnn

Buta+Pekak+Bisu=CINTA