Followers

Saturday, 10 November 2012

Journey of the groom to be - Part Akhir

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada yang membaca.

Entry akhir part ini. Sudahpun berada di Perak. Tiba awal dari jangkaan. Hari yang agak mencabar ni. Pagi pagi check kereta tayar nya pancit. Saya dah susah hati tadi. Ya lah barang banyak lepas tu tak cukup kereta. Macam mana? Mula tu da pasrah habis tadi. Saya angkat ja barang dalam rumah masukkan dalam kwreta. Ternyata memang penuh bonet tu. itu belum saya masukkan sekali prop adik lagi kan. Memang penuh.

Kelam kbut jadinya tadi. Adk dah call kawan kawan dia tanya kereta. Saya plak da tatau nak cari sapa. Slumber ja saya redah ja kan. Ahaha lps tu kan, ayah bleh plak wat layan shinchan tadi. "tak apalah. Ampa p la naik kereta, ayah naik moto"

Saya cakap jangan nak gatai ayah. Kita nek ja sempit sempit pn xpa.

Sampailah pacik datang. Dia kata kereta dia pn lbh krg macam tu. dia keluarkan pam, pastu pam tayar. Tgk mcm ok ja. Kami pun redah la. Asal ayah x setuju tapi saya bkn la nak degil sgt cuma fkr bab x selesa tu saya jalan jugak la.

Smpai kat depan kami cuba cari pam tayar tu pastu pump. Alhmdllh okay.

Akhirnya sampai juga. Syukur. Slamat suda. Doakan saya ya? Sejam lagi lbih kurang. Tapi hero kena tenang kan? Steadyy. Kikikiki

9 comments:

Noraim said...

selamat pengantin baru! :)

Syazana Zainn said...

JIAYOK! :D

eh eh perak kat area mana? :D

Sunah Sakura said...

nak gambar!!!!

evalovevo said...

adeh..dugaan..saja allah nk uji ketahanan hero arini..ekeke..

tahniah abg..sory tsha baru respon rini..lama x on9..sory jgk x dpt pegi..anyway selamat pengantin baru..
semoga bahagia selamanya..

Z@i Z@mR33 said...

dugaan...
xpa2 jnji semua dh selamat :)

aDisH.sHidA said...

alhamdulillah semua nya dah selesai kan..tu la ampa de cite kan malam tu yg pasal nie..

Iffah Afeefah said...

tahniah jirang

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Kamu msj kak tu tgh kalut ke? Adik2

Blh lg borak ngan kak

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

cik puan ampa dh risau dh time tu hehe

Buta+Pekak+Bisu=CINTA