Followers

Tuesday, 5 February 2013

Sabtu saya

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Beberapa hari saya hilang. Sila maafkan saya. Saya terputus sambungan ke dunia tanpa sempadan ni. Semuanya kerana talian internet diputuskan sebab dah tamat tempoh.

Hujung minggu lalu adalah ujung minggu yang sangat sibuk buat saya dan isteri. Kedua hari itu rasa nya kali pertama kami mengedate sakan sejak berkahwin.

Sabtu pagi. Sungai Petani untuk saya selesaikan urusan perniagaan yang bakal dimulakan, kemudian terus ke Kulim untuk kenduri sahabat saya. Dua duanya yang smpai ke kenduri saya tempoh hari. Di sana agk lama sebab dipaksa tunggu ketibaan pengantin laki kemudian ambil gambar dan bergerak terus ke kenduri sahabat zaman sekolah saya.

Selesai kenduri. Pulang ke rumah berehat. Pun tak lama sebab dalam 2jam kemudian kembali ke SP untuk selesaikan urusan saya d sana.

Seterusnya pulang. Sebaik selesai solat maghrib di hentian. Saya pulang untuk solat isya dan tidak berhenti di sana kisahnya, terus pula ke Pulau sebab ada dinner bersama department engineering.

Dinner dari jam 8 hingga 4 pagi. Itu tentative nya la. Jam 3 saya beransur. Konon tadi letih sgt masa datang, tapi bila pulang, ada pula rasa nak berjalan pusing pusing layan perasaan. Walaubagaimanapun dibatalksn kemudiannya. Sebab ada keinginan nak menaip.

Tapi sesampainya di rumah. Internet tak ada. Okeh. Saya batalkan niat saya. Tidur lahh lagi baik. Hihi

2 comments:

Sunah Sakura said...

akhirnya tertaip jugak..

kiera'sakura said...

kalau jenjalan tinggal ummi, ummi muncung :p

Buta+Pekak+Bisu=CINTA