Followers

Wednesday, 5 November 2014

Janganlah camtu yayang

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Alhamdulillah. 01-Nov hari tu, putera kami cukup 1 tahun dan dua bulan hadirnya dalam hidup Saya dan isteri. Cepatnya masa berlalu. Dari keluar dari perut Ummi, tak tahu apa apa dah mula pandai tunjuk itu dan ini, sebut itu dan ini bila berkehendakkan sesuatu. Syukur, dikurniakn si kecil yang bijak lagi pandai mengambil hati ni. 



Pernah dahulu saya khabarkan pada isteri, satu hari nanti kita pasti akan rindukan dia. Ya benar, sekarang memang pun rindukan budak ni. Hari hari teringat dia. Ingat keletah dia tu. Ada sahaja yang menambat hati kami. Macam baru baru ni murah ciuman. Bila dia asyik main ja, dan kita panggil dia, "baby, mai nak hug sikit, dia mesti akan datang hug kita, lepas tu dia kiss skali pastu baru dia sambung main. ". Satgi lama lama dia main kita panggil dia akan datang dan buat lagi.

Dua hari lepas Ummi ada share satu video dia. Sebak plak sebagai seorang Abi tengok video tu. Dalam video tu saya ada nyanyikan sebuah lagu buat dia. Ummi pasang lagu tu dekat dia. Sampai dekat bait saya kata "abi takkan ada sentiasa", terus budak tu nangis. Sayu hati saya. Malah yang tengok rata rata pn trasa apa y saya rasa ni.

Aduuu jangan la camtu yayang~~~

3 comments:

Nurzakiah Hanum said...

alhamdullilah

Kira Sakura said...

insyaAllah tahun depan abi akan ada. insyAllah amin amin

Azim Aris said...

amboi yayang


jom exchange list

Tak Mungkin Benar

Buta+Pekak+Bisu=CINTA