Followers

Thursday, 17 July 2014

INCOME PROTECTION SIRI II

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Baru pulang berjumpa dua sahabat dan perbincangan mengenai INCOME PROTECTION dilanjutkan lagi malam ni. Jadinya bila dah ada perbincangan, saya kongsikan sedikit isi nya dengan readers.

ADA SAVING TAK SETIAP BULAN?
Ada.

OKEH BAGUS! TAHNIAH! ANDA HEBAT. TAPI ANDAI KATA SATU HARI NANTI ANDA DISERANG SAKIT KRITIKAL, ATAU MUNGKIN KEMALANGAN, ATAU MENINGGAL, ADA DAPAT PAMPASAN TAK?
Ehh mana ada pampasan, dah sakit. Sapa nak bagi pampasan pulak.

JADINYA TAK ADA PAMPASAN KALAU ANDA SAKIT? KEMALANGAN? ATAU MENINGGAL? APA KATA ANDA UBAH SIMPANAN ANDA KEPADA "SIMPANAN PINTAR" KAMI? BUKAN HANYA JIKA KEMALANGAN DAPAT MERINGANKAN BEBAN, TAPI SAKIT KRITIKAL DAN MENINGGAL, KELUARGA PASTI TAK SUSAH HATI LAGI.
Aikkk? ada ka menda macam tu?

ADA... TAK MUNGKIN SAYA ADAKAN MENDA KALAU DIA TAK ADA. SIAPA SAYA DENGAN KUDRAT YANG ADA NI.


Ohh ya. PROTECTION INCOME ini InsyALLAH mampu membantu andai anda terbabit dalam tiga situasi yang disebutkan diatas ini.

BUKAN HANYA TAK SUSAH HATI, MALAH, TERUBAT SEDIKIT DALAM KEKECEWAAN.


Untuk maklumat lanjut, bleh komen tanya saya. Menda baik kena kongsi. tak kongsi takut esok saya dipersalahkan pula 'di sana' sebab simpan sorang. kan??


Buta+Pekak+Bisu=CINTA