Followers

Wednesday, 2 July 2014

Sepuluh sudah

Assalamualaikum. dan salam sejahtera pada yang membaca.

Alhamdulillah. sepuluh bulan sudah putera kekasih hati kami ni. Bertambah besar dan bertambah berat tanggungjawab kami juga bertambahlah dekat juga la kami kepada masa di mana satu hari nanti kami bakal merindui keletah dia di kala dia masih diumur umur macam sekarang ni. pastinya akan merindui semua tu.






Semakin lama dia semakin lasak. Memang nak main menda pelik pelik ja dia ni. selain dari buat tarian tiang dekat kipas berdiri, dia juga suka memanjat. Dari training memanjat kotak umah ummi nya macam kat atas ni, sekarang ni dah upgrade. Pantang ilang dari pandangan, dah tahu nak cari kat mana, dia akan panjat tangga. Dah la tu, memanggil orang kat atas plak tu. Adehhh!!


Ni plak peel terbaru si manja kami ni.mana dapat pun tak tahu. tapi suka benor buat mulut muncung macam tu. Lagi lagi kalau dia marah ka, dia kena kacau ka, atau pun, masa tengah ralit memain. tu la kerjanya.

Ini yang saya tak berkenannya. apa yang jumpa msti nak masuk mulut, tambah tambah kalau berbentuk kertas atau kotak. ni kat atas ni dia p kerobek kertas harga kat kain kain tu. pastu masuk mulut, maka menggagau la abi mencari harga mana yang kamu tarik tu baby weh masa nak letak balik harga tu.

Manja kecil saya. dari dulu kini dan insyALLAH sampai bebila.




3 comments:

Kira Sakura said...

Hahahahhaha ooo itu keja abi dgn baby masa ummi sibuk cari kain ye

Cik Asma BLuppy said...

aloloo comel buat duck face tu. hehe

ninie said...

kejap je dah besar dia... tp pipi maintain! gerammmm sangat

Buta+Pekak+Bisu=CINTA