Followers

Thursday, 24 July 2014

Cerita Mask

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca. 

Dua hari lepas. Mama ingatkan saya. Suruh pakai mask. sebab jerebu yang makin teruk. Jadinya saya pun semalam
Ambillah mask tu dan pakai masa nak pergi kerja.  

Masa tengah bawa moto saya perasan sesuatu. "Pakai mask tu boleh menyebabkan jerebu jadi makin teruk"

Saya pun share menda ni dengan kawan kawan saya. Habis keduanya pelik. Tanya saya balik. Hishhh takkan la. Macam mna  boleh jadi macam tu!??

Last saya pun cakap. Pernah pergi depan cermin tak lepas tu buat macam ni? (Kata saya sambil hembus hembus tapak tangan sendiri)

Dah. Tergelak mereka. 

Hihihi. 

2 comments:

Nurzakiah Hanum said...

hehe

ummi aqilah (LM) said...

Pas pki terus buang. Jgn angkut bawak masuk umah pulak dik

Buta+Pekak+Bisu=CINTA