Followers

Wednesday, 20 October 2010

Brain Wash

2:16am - 20.10.2010

baru ja smpai umah..pas balik dari umah pcik abg madi..
p lepak kedai minum..
baru slesai "dibasuh" oleh abg2 saya..
abg razak n abg madi..
sebab..

1. cakap tpom masa ada ng depa.. sebab nampak cam kuang ajo.. walaupun ada alasan.. tapi still consider as tak ok, sebab kawan2 dlu.. baru awek..walaupn ada masalah aa.. sebab ada ng orang2 yang lebih tua.. tak sopan la dipandangan depa... --> saya terima.. sebab toi kot.. saya salah abg2.. sy tatau..

2. cam asik sgt ng dunia saya.. terabai kerja saya.. toi ka ni? mungkin jugak kot.. walaupun ada sebab len, tapi ni yang depa nampak kan? so kira takpa la.. -->saya akan ubah.. dan pastikan tidak berlaku lagi..

3. pendengar yang dalam bahaya. saya tidak boleh lagi menjadi pendengar setia kawan2 sebab takut nt satu hari saya akan menjadi "mangsa".. --> juga diterima. nasihat sebab isaukan saya menjadi mangsa orang2 disekeliling saya..

4. yang penting diutamakan, yang utama diabaikan.. cam kes kerja aa.. sebab lambat inform, jadi sebab tu la dah susahkan depa.. juga saya terima.. skg ni akan lebih hati2 dan alert.. cepat inform.. ada pape.. SMS gtau.. b prepared.

suma tu dan ada la lagi2 yang diingatkan tadi.. saya mengaku.. salah saya.. silap saya.. saya MINTA MAAF sangat.. harap takkan berulang lagi la.. tambah2 sal cakap tpom n kerja ni..saya akan usaha untuk improve diri saya.. cuma ny saya sedih la.. sebab ada plak yang leh sound, ang Hp smpai 3, bkn duit dok masuk ribu2 pn..watpa hp byk semata2 untuk awek? elloww.. tlg cket na.. ampa tau ka enpom aku byk sai apa? 1 mmg num aku, 1 ag num opis. n last sekali untuk manusia paling aku syg dalam dunia, untuk mama, ampa apa tau..????? sal yang len2 tu.. "ang dapat apa..?" tu.. saya mintak maaf.. saya buat untuk suma. saya ikhlas.. biar saya tadapat apa.. tapi semua tu adalah kegembiraan saya.. arap anda faham.. cuma skg, yang bleh saya pastikan, kerja n cakap tpom masa ng anda tu.. saya bkn saja akan kurangkan. tapi saya akan pastikan tidak berlaku lagi.. pasal menjadi orang tengah tu.. saya akan berhati2.. selain dari tu.. saya akan cuba la.. saya budak baru blajar..masih mentah lagi orang kata.. masih banyak lagi yang perlu saya perbaiki..
arap sudi memaafkan saya.. ;(

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA