Followers

Tuesday, 12 October 2010

otromen resakser I

Satu hari resakser bertanyer kat otromen..

Resakser :: Weyh.. Asal aku tgk tiap kali ang lawan geng2 aku mesti bila da lama lampu kat dada ang kelip2, ng bunyi2 bagai..

Ottomen menjawap :: bkn bro. Sbnrny kan.. Aku tatahan la kat udara di bumi ni.. Berhabuk, da la tu.. Jerebu lagi.. Tu la pasai..

Resakser :: hahahaha.. Aku ok ja.. Tapi x puas hati la.. Bila jadi cmtu ja , terus ang jadi kuat.. Terus dapat bunuh geng2 aku.. Cmna ang wat?

Otromen :: Bkn jadi kuat la bro..sebelum tu men lawan memain ja.. (ha la.. Ada byk masa mahh.. Lyn dlu aa.. Pastu da bunyik..satg aku sesak napas.. Tu yang Aku kena cepat.. Trus tibai macam2 power,jurus, nak menang cepat.. Ang igt dekat ka aku nak patah balik p amek udara segaQ kat angkasa tu. Stgi nak kena mai balik.. Mls aa..

Resakser :: ***blurr***

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA