Followers

Thursday, 28 October 2010

PJV 9256

Fuhh.. lama ny tak hapdet dalam ni..
Sebab2 musabab ny..
1. Busy ng kerja
2. Busy ng kerja
3. Busy ng kerja..
Sebab selain dari tu adalah.. no internet connection. Aku taleh nak bk tenet la..
Aku ny BB kena block da la.. lupa bayaQ bill. Hahaha..
Semalam tukaQ ng abg Shafiq, e72 ng n97 Mini.. ahhaa.. akhirnya.. leh pakai jugak la enpom ni..
Pastu hari tu ari sabtu malam, p jmpa angah, tukaQ ipong.. hehe..
Akhirnya. Berjaya jugak mencapai impian nak pakai ipong.. ;)
Alhamdulillah..
Semalam n97 mini.. yang ni mungkin pakai sat ja kot..tgk la camna..
Minggu ni byk menda berlaku.. jiah pn da kuakan keta dia hari isnin tu..
Nah.. haplod cket la gambaQ keta dia..


PJV 9256. nombot askar adik aku laa.. PJT 121 burnt.. :[











kot belakang plak dah.. :p













Malam isnin 25 Oct 2010


















ntah apo la yang dia dok tgk tu.. bagi perhatian la sgt tu.. dalam ati aku tau.. "iskhh.. bila la abg nak balik bawak keta aku ni.. hahahaha.. :p "

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA