Followers

Monday, 13 September 2010

Merepek dahh~~

Oihhh… awat tonite rasa semacam ae?
Pas jumpa kekawan tadi.. tgk ada yang da tunang2..yang da kawen la.. yang da kapel la..
Ellowww.. bila nak mai time aku ni.. memilih sangat ka weyh..

Sat2 nak pikiaQ.. toi ka ae? Rasa cam tak ja.. yo la kan.. sapo la yang mau kat den ni ha.. ekeke..

Tapi cam tingin tiba2.. (kalo tak tadop la post kat FB “bila nak mai time aku plak ni”) .. post yang buat jeevan tiba2 muncul dan bagaikan mesingan.. Tanya soklan2 cepumas-perak-gangsa ni.. ekeke..

Adakah suda tiba masanya.. aku mencari plak? ( bak kata edan.taleh berserah jugak, kena la mencari jugak.. ) ohhooo…berjayakah aku..? mampukah aku nak mencari ni..
Jawapannya dalam ati aku la.. aku udah sedia ka? Aku mampu ka nak ada? Aku ni ada ka yang nak? Hahahah soklan juga jawapan taleh blah.. lalalalalala~~
Tepuk dada, Tanya ati.. :p

1 comment:

fRaMe+LenSeS said...

post yang taleh blah dari den ni ha..
lalalalalala~~

Buta+Pekak+Bisu=CINTA