Followers

Tuesday, 14 September 2010

Merepek II - 20:24:20

wowww.. sangat dasat la..
MAHA KUASA ALLAH.. makbulkan niat aku tu dalam sekelip mata ja..
baru ja post semalam tu, hari ni da dapat jawapan..
syukur alhamdulillah atas kurniaan ini..
aku akan cuba jaga ng baek..
cuba serve yang terbaek..
dan bimbing ke jln yang dituntutnya..

dan jika ini adalah ujian buat aku, aku doakan aku takkan tersasar sebagaimana aku sebelum ni.. sebagaimana aku tewas sebelum ni.. aku takkan jadi macam tu lagi..
kali ni.. aku serahkan segalanya kepada ALLAH.. SEMUANYA.. aku hanya akan menghadapinya.. mencorakkan dia kejalan yang sebenar2 diredhai..

jika aku tersasar.. aku arap ada yang dapat memperbetulkan aku..
menegakkan kembali jalan yang sepatutnya lurus yang da dibengkokkan aku..

Bismillahirrahmanirrahim..
Ya allah, syukur kehadratmu, kerana ng izinMU, dengan kuasaMU, soalan ku dijawap dalam masa yang sangat singkat.. aku bersyukur amat kerana kau izinkan aku untuk memiliki, aku sedar semuanya adalah dibawah MU, kuasaMU, taklukMU, aku hanyalah hamba yang diberikan sedikit nikmat dan nikmat itu aku arap dapat ku sasarkan untuk semakin hari semakin mendekatimu Ya ALLAH.. doaku, aku tidak lagi menjadi insan yang leka selepas apa yang aku dapat selepas ini, ku doakan, aku berjaya membimbing yang terbaek, menjadi yang terbaek, ng izin dan redha mu..semoga jalan yang KAU tunjukkan buatku ini, menjadi jalan yang kau REDHA. menjadi jalan yang kau BERKATI.. dan jalan ini yang mendekatkan ku lagi KEPADAMU YA ALLAH..

amin yarabbal alamin..

20:24:20
04 Ramadhan
13 Sept 2010

Buta+Pekak+Bisu=CINTA