Followers

Tuesday, 16 July 2013

Baby pun akan rindukan abi kan?

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Baru sudah menghantar ummi dan dalam perjalanan ke tempat kerja. Sedihnya mengenangkan pulang saya nanti tak ada lagi bebear saya kat sebelah. Tapi apakan daya. Sobsss

Semestinya rasa kurang bila tiada kesayangan disebelah kan. Tapi itu hakikat yang kena ditempuh kami bersua, ujian rumah tangga kami berdua. Atas sebab itu saya cuba terbaik utk setiap kali dia bersama cuba untuk gembirakan hati dia tu. dan dia jangan cakap, terlalu menghiburkan saya.

Sedang dia pejamkan mata, saya rapatkan diri kepadanya, lantas tangan memegang erat perutnya, konon mencuba untuk berkomunikasi dengan anak didalam kandungan.

Tangan diusap sambil hati berbisik. Dan amazingly dia respon. Ummi terus tegur, anak abang dah bangun. Dan saya , senyum. Kerana memang tepat pada tempat saya sentuh itulah berlaku respon itu.

Baby pun akan rindukan abi kan?

4 comments:

Nurzakiah Hanum said...

salam
singgah pagi

MR & MRS MAKMUM said...

alhamdulillah

aizamia3 said...

dia pun nak bagitau yang dia tau kehadiran ayahnya di sisi.. ;)

kiera'sakura said...

ape abi cakap kat baby? nak tau jugakkkkkkkkkkkkkkk :p

Buta+Pekak+Bisu=CINTA