Followers

Wednesday, 17 July 2013

ohh sweet lah sangat..

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada yang membaca.

Semalam macam hari baru buat saya. Entah dari mana hadir satu lagu, lagu yang dah lama juga, entah bagaimana boleh keluar lagu tu dalam fikiran saya pun tak tahu. Lantas saya jadikan lagu itu sebagai pemangkin semangat saya buat seketika.

Pemangkin semangat utama sudah semestinya buat si dia , dia dan dia dia dia tu. Bagi seorang anak semestinya si dia itu Mama dan Ayah termasuk lah sekali Mama dan Papa. Untuk seorang abang, semestinya dia dan dia tu adik adik saya, untuk seorang adik, semestinya untuk kakak kakak dan abang saya dan bagi seorang isteri, semestinya dia itu isteri yang tercinta.

Perlahan lahan saya terbayang siapa saya pada masa masa dahulu.

nak bersweet sweet aja kononnya masa tu. Konon manusia paling manis dalam dunia lah untuk seorang manusia tu pada satu satu masa tu. Well saya tak nafikan ini tahu, ada orang pernah menangis sebab katanya "sweet sangat" lah konon masa tu. ohh ya dan orang ini bukan manusia tu, tapi manusia lain bergelar kawan kepada kawan.

sampai la ke hari ini, baru terfikir, ohh man, itu lah antara menda paling bodoh saya rasa saya dah commit sepanjang saya hidup.

tahu kenapa? ive giving what i shouldnt give to someone who are not mine, someone who finally pick someone else n i dont knw whether they live happily ever after or not, but what i regret is , i am actually using few of my "sweet sweet kungfu for someone who does not deserve it"

n now, need to think of something more special for that someone.

ohh dear.


Pesan saya pada yang belum halal, "keep it for the best for you, your wife or hubby."

3 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sweet

MR & MRS MAKMUM said...

insyaAllah .....tQ sbb ingatkan

kiera'sakura said...

semua tue pengalaman kan abi. tak baik sesali apa yang dah jadi. dari apa yang dah pernah terjadi itu yang akan mematangkan abi ;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA