Followers

Tuesday, 16 July 2013

Demi Cinta

Assalamualaikum . dan salam sejahtera pada yang membaca.

kekadang saya rasakan, saya dah lama tak ada kisah kisah dikongsikan dalam ini. mungkin salah satu sebabnya kerana 'kebahagiaan' yang ada.

saya tak nafikan, kekadang kisah kisah yang saya kongsikan sebelum ini, sedikit sebanyak ada 'saya' di dalamnya, mungkin kerana itu kekadang apa yang saya sendiri coretkan itu merengkam jiwa sendiri ketika mencoretkannya.

tapi hari ini, segalanya berubah, cahaya yang hadir itu menceriakan segalanya.

buat saya merindu pula karya sendiri yang dibuat sebagai hadiah pada diri.

mungkin saya perlu ubah dia jadi kisah kebahagiaan kami kan?

dari terjelepuk jatuh hingga ke atas menggapai awan. :)

ALLAH ALLAH ALLAH... Semua nya dari Mu.

4 comments:

Nurzakiah Hanum said...

assalamualaikum

:: Mrs.Eady :: said...

:)

Lydia Miza said...

Ye.. Rindu awak. Awk terus hilang camtu je

kiera'sakura said...

:) buat la dear, ummi terloncat2 nak baca ehehehe

Buta+Pekak+Bisu=CINTA