Followers

Monday, 28 April 2014

5:53AM

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada yang membaca. 

Jam 5:53AM, Shahab Perdana. 

Tertulis nya entry ni bermakna saya sudahpun dalam perjalanan pulang ke Penang setelah hujung minggu dihabiskan menjaga sikecil dan ummi di Alor Setar. 

Minggu ini lain dari sebelumnya sebab minggu ni saya terus beritahu ummi yang saya nak balik pagi Isnin. Jadinya terus kami boleh plan sesuatu untuk petang tu. Macam semalam kami bawa anak ke Taman Jubli kalau tak silap saya. 

Taktahu nak cakap macam mana. Punya la seronok tuan putera kami tu. Menjerit jerit bila saya dekatkan dia ke gigi air waktu ummi nya tengah beri makan pada ikan. SubhanaALLAH permandangan masa tu rasa indah sangat. Ummi dengan senyuman. Anak dengan mengekek gelak. Dan ikan yang berpusu pusu mendapatkan makanan, 


Tengoklah tu. Betapa seronoknya kedua insan kecintaan hati tu. Yang sibesar konpem la. Da abi bagi peluang satu malam lagi ada skali. (Well bila ada saya dia mudah nak buat menda. Saya mengasuh anak dia selesaikan kemas bilik.). Dan yang kecil ni. Pantang saya lepas atas rumput. Nak aja dia merangkak. Mentanglah tempat luas. Hihihi

Rasanya mungkin lepas ni boleh plak isnin ja baru balik supaya petang macam ni boleh bawa kedua nya buat aktiviti kami. Aktiviti yang boleh keluarkan peluh. Asik p shopping mall ja. Tu keluar duit ada lah. Hihi

3 comments:

Nurzakiah Hanum said...

tomeinya dia

Kira Sakura said...

dari pagi tadi ummi tunggu abi buat entry diary nie haaaaaaa

lepas nie abi nk blk isnin? yeayyyyy lepas nie abi sesiap la pakai kasut, seluar, baju semua. abi joging ummi dengan anak teman joging weeeeee :D

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

thats why la i ajak uolss ritu lepak sana.... hehe

Buta+Pekak+Bisu=CINTA