Followers

Tuesday, 22 April 2014

Fateh Uwais dan orang

Assalamualaikum. dan salam sejahtera pada yang membaca.

Semenjak si kecil ni dah bertambah besar. macam ramai pula kawan kawan ajak jumpa. sadis betul kekawan ni tau. bukan nak ajak abi ummi jumpa sembang, tapi nak jumpa tengok dia ja. Bukan tu sahaja, sampaikan masa pergi majlis tunang acik Amira dia pun siap ada macik Acik dia kot, mai kat Uwais. "ehh yang ni kan budak yang dok tengok dalam facebook tu?"

tak bleh blah betoi Fateh Uwais ni. geget karang baru tahu..


 ini hari sabtu. Jumpa Acik Amira dia yang bertunang. lihat macam mana dia tengok muka acik dia tu. renung dalamnya kan? rindu ka yayang??

  
Cerita petang semalam. Fateh Uwais bersama MummyGK dia dan Abah Azrul dia. tengok saja cara dia tu. mata tengok tempat lain, tapi jari meraba raba jari abah dia. teringat ae? 

 Ohh ini tadi, jumpa dengan Ateh Shida dia. last jumpa masa kami di Bintulu hari tu. Masa tu baru dua bulan, sekarang dah berapa bulan dah, baru jumpa balik. 

 ini bersama dengan auntie Ezma. semangat sangat auntie ni. usaha datang sesudah jumpa dia..
dan terakhir dalam entry ni, walid Nyu. orang paling banyak kali jumpa dia dari dalam pantang, sampai da beso macam sekarang. cayang walid ng ummi Ruzz keketat tauuu~~

4 comments:

Nurzakiah Hanum said...

COMELNYA DIA
GERAM

aDisH.sHidA said...

nanti jupe uwais dah boleh jalan..boleh la main aci ligan

aizamia3 said...

buatlah apa gaya pun tetap comel.. ;)

Lydia Miza said...

Ntah bila dpt jmp ummi LM lak

Buta+Pekak+Bisu=CINTA