Followers

Thursday, 10 April 2014

Uwais, duduk.

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Alhamdulillah, tanggal 1 April lalu cukup 7 bulan tuan putera kesayangan kami. Alhamdulillah. sihat dan semakin bijak. Ada sahaja menda baru yang dia nak explore saban hari.

Alhamdulillah juga, dalam minggu lepas, dia dah boleh merangkak. Bab duduk pn sama, dalam minggu lepas atau sebelum tu. Cuma satu la, bila sembang bab duduk ni. ada satu peel dia masa dia mula belajar duduk tu.


Ni ha gambar dia belajar duduk. Waktu duduk tu. satu tangan akan dia angkat, pastu dok lelambai la kat orang. Entah apa yang nak dilambainya tak tahu pula saya. cuma bila masa dia nak duduk ni, kami plak yang dok standby, mana tidaknya, bila tak stabil ja, memang melelong, pastu jatuh. Tugas kami, sambut kepala dia. kihkihkih..

ni pula semenjak dah boleh duduk stabil. ralit dia. apa agaknya yang difikirkan. :D


Ada sahaja la karenah si kecil ni saban hari. Buat ummi, seronok la dia tiap masa nampak anak. saya yang jauh ni, di hujung mingu sahaja berpeluang layan anak. tu pun kalau tak outstation. Ni minggu ni outstation lagi. ada kursus di KL.

Dalam hati sntiasa dok sabar. Moga moga dengan usaha sekarang membuahkan hasilnya nanti.

Amin yarabbal alamin..


4 comments:

Kira Sakura said...

dia lambai suruh org dtg cpt2 sikit. nt klu jatuh xde org nk sambut kihkihkih :p

Nurzakiah Hanum said...

ala comelnya

Hafizin Jamil said...

pasni boleh berjalan terus la tu kak. hehe

aizamia3 said...

walaupun jauh tapi dak Uwais tetap di hati dan gambar2 kat FB jadi peneman.. ;)
geram lak tengok dak Uwais tu.. rasa nak geget2 je.. hehehe..

Buta+Pekak+Bisu=CINTA