Followers

Sunday, 20 April 2014

Handphone Abi.

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Sementara anak dok lena tu, sempat la saya online kejap. Jumpa menda ni.



betul tak agak agak?? :D

(gambar handphone Abi. kata ummi, tunggu la dua tiga minggu dulu yayang nak makan pun, abi dok sayang lagi tu. lantakk. 1st day dah masuk mulut dia. grrrr)

3 comments:

cik ketenangan (amnah) said...

hehe..kalau hp ayah sy,kitaorang adik-beradik yang guna hp ayah untuk tangkap gambar sendiri..penuh phone gambar kitaorang:)

Kira Sakura said...

kihkihkih tergelak2 ummi tengok gambo abi share tue

Lydia Miza said...

Ecehhh nama pun dah jd abi kan?

Buta+Pekak+Bisu=CINTA