Followers

Wednesday, 18 June 2014

I am so in love with this Fan

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Semenjak dua menjak ni, si kecik saya ni suka sungguh dengan kaki kipas ni. Kalau di Alor Setar dia tibai  memanjat dan berdiri dengan penuh gaya di kaki kipas Ummi dia.


Kat Penang pun sama, di tibainya kaki kipas Tok Ma dia. Dah la tu, bukan leh tegor, mula la ada bunyi ala ala marah sebab kena tegur.

Paling tak tahan, dah berdiri tu nak juga di joget joget nya.


Fateh Uwais.... Careful ya?

5 comments:

Nurzakiah Hanum said...

comelnya

Z@i Z@mR33 said...

amboi...gmbq 1st tu bdiri dgn penuh gaya tu

idzwa kamaruddin said...

comel sgt niii :)

anith chan said...

muka tu muka. eeeee, achik rasa nk kutey ja nie. hahaha

Cik Asma BLuppy said...

comelllnyaaa!

Buta+Pekak+Bisu=CINTA