Followers

Tuesday, 17 June 2014

Ohh angin datang kepadaku.

Assalamualaikum. dan salam sejahtera pada yang membaca. 

Dua hari lepas, bawa si kecil kami ni berjalan ke pantai lagi. Hari tu kan dah bawa, kali ni, sesaja pergi lagi sebab petang macam tak ada apa aktiviti nak buat. 

Masa dalam perjalanan tu, well, dah nak dekat ke laut kan, sesaja la saya dan isteri buka tingkap, masa tu si kecil ni pun bangun, dan bersidai kat tingkap tu.

Punyalah seronok dia, sampai tak terbuka mata tu sebab angin dok tiup kan. 

Tapi paling tak tahan dia buat macam kat bawah ni. Tangan diletakkan di luar tingkap, dan angin kuat tu akan meniup niup tangan dia. Tengok tu. 

Memula macam tu la. tengok sahaja. 

Next, dah rasa seronok, di keluarkan tangan dia tu

Muka bahagia la tu, dapat apa yang di nak. 
 



Fateh Uwais, lawak la awak ni. Ada sahaja akai tu~~~

3 comments:

Nurzakiah Hanum said...

ala tomeinya dia

idzwa kamaruddin said...

fateh uwais budak bijak!

Z@i Z@mR33 said...

Aqil pon suka bsidai kt tingkap mcm ni.sonok angin tiup muka dia

Buta+Pekak+Bisu=CINTA