Followers

Friday, 2 January 2015

Upset:

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Stesen bus butterworth : 6:39PM


Selamat datang tahun baru. Ucapan dititip dari mulut saban generasi untuk tahun yang baru datang. Tapi sayangnya. Otak bukan lebih baik tapi degraded. 

Ini antara yang saya kesalkan. Nampak gambar atas ni? Manusia manusia berebut untuk masuk ke dalam bus. Tapi terlalu mementingkan diri sehingga orang yang nak keluar dari dalam bus yang sampai pun tak boleh. At the end susah nak keluar. Dapat la ruang, berebut rebut dengan yang dok nak masuk tu. Sama sebenarnya situasi ni dekat stesen stesen lrt, komuter, dan sebagainya. 

Berebut tu bukan yang paling saya hairankan sebenarnya. Tapi hairan. Kat mana kepala otak tu ya? Akai tadak ka???

1 comment:

Diana Rashid said...

Aih..masih lagi tak maju2 bab ni..cemana negara nak maju.tengok negara2 maju tu bukan takat negara je maju malah cara mereka berfikir pun tak lapuk.

Buta+Pekak+Bisu=CINTA