Followers

Thursday, 1 January 2015

01.01.2015

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Salam tahun 2015. Bermula sudah perjuangan yang ditunggu. Permulaan tak begitu baik rasa saya. Di tekan kerana janji yang tak ditepati, menda yang lemah sangat saya rasa. 

Disiang hari sepatutnya hari ni ada Heritage Run. Tapi tahu apa jadi tadi? Sedar sedar dah jam 7. Memang tak jadi dah nak ke sana. Bermula pun jam 7, Time ni bangun, nak siap lagi. Memang tak sempat la jawabnya. Sayangnya. Tapi apa nak buat kan?

Siang nya rasa alahai. Lain nya hari cuti tak ada dedua orang tu. Selalu kan cuti ada dedua tu. Hari ni lain. Sebab Umminya kerja hari ni. Jadinya tak balik la. Esok dia cuti saya plak yang kerja. Nak tak nak kena tunggu esok baru saya balik sana. Since tak ada apa nak buat hari ni, selain selesaikan apa yang tertunggak, saya melayan anime hari ni. Layan jugak sampai Mama panggil tak dengar la. Hihi 

Lewat petang keluar dengan Mama. Pergi cari barang dapur nak masak untuk bulan ni. Sambil jejalan tu jumpa menda ni. Bestnya rasa kalau boleh beli. 


Dah tanya Mama pun kalau nak beli boleh ke tak. Tapi jawapan Mama tu buat terus saya batalkan niat tu. 

"Baik beli kereta kat anak tu, boleh juga bawa dia main kat taman."

Betul la jugak kan, dah ada ni kat rumah mesti nanti dah malas nak bawa anak ke taman permainan kan? Rugi rugi. 

Maka nya tak jadi beli. Tapi sambil tu gtau adik. Takpalah. I redha tak beli. Tapi nanti esk esk bila i dah capai target i tahun ni. I beli juga bubuh kat rumah i tu. Hihihi

Jenuh...

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA