Followers

Thursday, 9 August 2012

sangat teruk!

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Baru selesai ja intervw pertama saya di negeri kelahiran. Apa yang boleh saya katakan adalah, ianya SANGAT TERUK!!!

Pertama kali la seumur hidup saya. Selama ni kan, mana saja saya pergi, selalunya saya yang akan menguasai nya, tapi hari ni bertemu buku dengan ruas la. Dia sangat pandai cakap, apa yang saya balas dia betah, sampai satu tahap, saya dah tak rasa nak jawab lagi, hanya diam dan senyum dengan apa yang dia katakan.

Saya akui la, masa dia tanya memacam tadi, memang saya 'selop', mau tak, dah la datang tak study apa apakan, last dia tanya menda menda zaman dinasor dulu tu, konpem la saya tak ingat, lagi, yang dia tanya tu tak pernah jumpa, memang kena la. Nak lagi teruk, langsung tak.berjawab saya. Okeh sangat teruk!

Sekarang, pertama kali la, rasa moral down. Grrrrr yang pasti memang tak dapat.
Published with Blogger-droid v1.6.9

6 comments:

Rozuan Ismail said...

tawakkal pada Allah ye

Anum said...

anum doakan yang terbaik

Iffah Afeefah said...

erm xpela nadh

ade hikmahnye tu

kdg2 die sje buat gtu

last2 lulus gak

Hanif Idrus said...

Pernah kena jug amacam tu masa interview..tak prepared tanya soalan isu semasa lak...aparaaaa..

kiera'sakura said...

itu pengalaman insyaAllah nanti dh boleh jadikan sempadan ;)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

percaya pd ketentuan Allah..insyaAllah rezeki kamu ada nnt dik.

akak risau gak.tp saja berlagak tak risau sbb takmo kamu risau sgt

Buta+Pekak+Bisu=CINTA