Followers

Sunday, 5 August 2012

Iftar KAMI BLOGGER UTAGHA

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Baru pulang dari majlis iftar Kami Blogger Utagha sebentar tadi. Walau x seramai dulu tapi masih sangat meriah . Semua tak berhenti bercerita, bermacam kisah terutama peribadi setelah lama tak berjumpa.

Alang alang jumpa saya nak kisahkan perihal ahli ahli kesayangan yang saya jumpa tadi. Boleh? Saya mulakan dengan kaum lelaki la ye? Sebab saya mula dengan berjumpa Pakcu sofi kemudian Naim dan Syukri mikro tadi.

Pakcu : abang kita ni sambung blajo la. Bidang yang bawa dia kerja di pelantar lepas ni. Wahhh wahhh saya rasa kagum sangat la. Kaya la dia lepas ni. :P

Naim : sahabat saya ni buat masa ni adalah seorang pengurus di kilang yang membuat lori untuk pasaran luar negara. Hebat kan? Dia sebut sal BOM tadi. Naseb saya tahu, kalau x dah terasa dia pandai wat BOM. Eh tapi memang apa. Hihi

Syukri roslee : lee lee rosli. Ni apa yang dia betulkan masa ada orang kata kat dia LEY tadi. Sukati depa ja. Dia tahu la nama ayah dia. Dia tanya tadi, heyyy sapa dok tingkat 38 tu? Kami 49 laa.

Syukri Hasshan : abang retis kita sekarang tengah praktikal la. Katanya penat sekarang. Ada ka patut kena tengok.pojek dua.tahun lepas yang tak.lengkap. Cian dia kan? Penatt

Solihin : saya berblog sebab yang saya pun tak tahu. Orang pertama saya follow cik anyss tu. Wahhhhh. Saya tgk dia ni cool sgt. Memalu ai yang hu hah hu hah ni.tauu.

Putera Helmei : abam kachak ni kerja sebagai penyambut tetamu (bak kata dia) atau dalam bahasa saintifiknya academic advisor. Wahh sedap nama.jawatan dia . Kan kan kan.

Adik nadz : ini driver of the day saya. Lawak ja dok dengan dia ni tau. Gelak tak benti bila berstongkol pekena GK. Depa tanya, ni asli ke ni? Ahahahaaha

Cik GK : anugerah gelak besar besaran. Aiyoooo. Kiki tu la alasan utama dia jadi mangsa tadi. Ehh ehhh apa pn syukur dia da smbung kontrak start 1 hb hari tu.

Piqah : nama kamek Piqah. Kami dapat nama ni sebab dulu ada geng baguZ sedunia kat sekolah. Comei je nama kan?

Naqiah : nama kami naqiah. Kami nak promote ni, kami ada buka booth kat star walk. Mai la na.

Anith : saya qeja kat tempat juai rumah la ni. Sapa nak beli.rumah mai la. Suma orang pun tanya, "ada diskaun x ni?" #gulppppppp

Mastora : saya mastora manshor. Umur 24. Sekarang dah bekerja. Ni ja ringkas ja dari dia. Hihi

Tatia : eh ini orang tinggal satu kawasan dengan saya tu. Kerja kat kilang di Penang. Datang dengan kawan dia. Kasut pink la hari ni. Alalalalala tomeii

Cik Zai : status? To be katanya. To be apa ya? Lalalalalalaal alhamdulillah. Syukur la untuk dia. Dah sampai masa tu. Syukurr.

Atin : cian adik saya ni kena buli tau. Meh saya cerita. Nama tu orang yang bagi la. Zezolla tu dalam bahasa italy nya Puteri tau. Wowww weeeee puteri atin la ni kan?

Erin : abang nadhh jangan la tengok kami. Debor rasa. Adehhh #pitamm masih cam dulu dak ni. Lawak la. Dia sekarang x jd cekgu dah. Tgh tunggu offer letter . Saya doakan y tbaik la buat dia.

Lina J : nama ni kawan kami la yang bagi. Ishh tengok.ni dia banyak cakap. Shhhhhhhhhh *sambil tutup mulut orang sebelah dia ni sekarang jadi orang Terengganu sat. Keja la katakan. Wahhhh jauh merantau ye. ;)

Farhana : saya suka kerja kat wad kecemasan tu. Bestttttt!!!

last sekali --> Syakira : dengar cita nya macik ni pun da nak kawen. Auwwww ramai nya la dah nak kawen kan? Saya bila lagi? Tettttt~~ takpa la, kita doa la dipermudahkan urusan depa kan? Saya tumpang gembira jugak. ;)

Tu aja rasa nya untuk edisi kali ini. Happening la. Kalau lagi ramai mai ni saya tatau la. Mau huru hara lagi dataran tu tau. Dah la culik anak.orang mai bergambo skali. Eeuuu. Ahahahahahaha
Published with Blogger-droid v1.6.9

8 comments:

evalovevo said...

abg nadh..mna gambor?xkn xdak kot??

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

syok nowh pekena kita??

apa-apa pon thanks sudi memeriahkan majlis...

pstt: awat nama yang sorang lagi tu tak dak?? cuba la describe sket mengenainya

=P

لين Si Pipi Merah said...

takde gambar ke sahabat? teringin nak tgk..

Cik Z@i Pen@nG said...

culik anak org smpai mak dia cari la....

Areef Ibn Naim said...

salam,

lepas ni ramai2 gathering kat walimah nadh pulak :)

kiera'sakura said...

nama saya xde? sobsobsob sedih sedih

Hanif Idrus said...

Mesti best ketemu sesama blogger

Mr. Straw said...

hbt hg..ada perakam suara ka leh igt smua nih??hahahah..

kelebihan RETISS masyhur..terbaiklah..

Buta+Pekak+Bisu=CINTA