Followers

Sunday, 12 August 2012

Nasib la ada dia

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Semalam sesudah pulang dari berjalan dan pulang ke kampung. Mama bercerita pada saya perihal dia dan bakal menantu dia tu jalan berdua.

"abang tau dak semalam masa Mama jalan pergi beli barang tu, masa nak ke kereta beberapa kali jugaklah tersadung kaki, nasib la tak jatuh."

Saya pun tanyalah, laaa, Mama terlanggar apa apa ka Mama?

Mama jawab tak ada pula terlanggar apa apa. Then Mama cerita la Mama cakap kat budak tu,
"sebab itulah Mama kalau jalan dengan abang, abang akan pegang tangan Mama tak lepas. "

Saya cakap, "nasib baik la semalam Arie suruh dia ikut Mama, kalau tak sia sia ja jatuh."

Serius rasa lega bila teringat semalam masa Mama sampai ke kereta dengam dipimpin dia tu. Terima kasih ya awak. Cmtu juga saya akan buat untuk awk bila awk perlu pimpinan dari saya. Maceh sangat ya awakkk. ;)
Published with Blogger-droid v1.6.9

5 comments:

kiera'sakura said...

rasanya mcm tue jugak la dia perlukan awak pimpin mama dengan papa dia :)

Iffah Afeefah said...

slamat ade dia

Mrs. Abi said...

nanti2 okey...not now... no no no...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

syukurlah..dan akak juga lega. dia adik yg baik utk akak juga. sama mcm kamu. dulu selalu risau kot la dia tak leh terima akak kamu yg comot ni. rupanya dia terima akak seadanya.

~~zana@pb~~ said...

Moga kebaikan itu akan berkekalan hingga ke akhirnya...ke jinjang pelamin?

Buta+Pekak+Bisu=CINTA