Followers

Thursday, 18 December 2014

Apa pun boleh

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Sel sel otak sedang berhubung. Kata Ummi nya la. Ramai juga yang cakap macam tu. Memang betul pun. Saya suka tengok dia memerhati, dan kemudian apply apa yang dia nampak tu. Salah satunya menda ni la. Bagaimana dia tukar apa yang dia jumpa tu kepada permainan dia. 

Ini minggu lepas punya gambar. Yang dia ambil ni adalah lapik lappy mummy dia. Mula tu tak perasan pun dia ambil menda ni. Sekali tengok dah tolak tolak dengan kaki dia.

Ini kemarin punya gambar. 

Sekarang pantang nampak menda boleh buat main. Semua dia layan. Yang tak tahan tu. Menolak dengan kaki tu. Konon kereta la kan?? Padahal ummi abi sengaja beli lorry baru gantikan kereta favourite dia yang tertinggal kat kampung tu. 

Ni ha kereta mainan favourite dia. 


Sabar tau yayang, minggu depan opah datang dia hantar balik keta yayang ya?

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA