Followers

Tuesday, 2 December 2014

Taknak letak telefon

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Selamat hari Selasa readers. 

Pagi ni saya mula dengan panggilan dari Isteri. Macam biasa la tetiap pagi isteri akan call kejutkan. Walau kekadang tu saya jaga awal tapi dah jadi kebiasaan, isteri akan kejutkan setiap pagi. Bagus juga bila dapat call tetiap pagi. Bermula dengan mendengar suara tersayang yang jauh dimata kan.. Alhmdulillah, teknologi membantu. Syukur. 

Pagi ni kata Isteri, anak bangun awal. Jam 6 pagi. Dah boleh agak pun sebab semalam dia tidur awal. Mendekati jam 8 anak dah mengamuk nak tidur dah. Ingat sekejap ja isteri layan, dah lena budak tu. Syukur. Cukup makan cukup tidur cukup rehatnya. Rutin yang mama pesan suruh jaga agar anak terus membesar dengan sihat dan menggebus. Hihihi

Selalu tu pagi bila ummi call kejutkan saya. Anak mesti akan interframe punya. Dia pun nak cakap sekali. Tapi pagi ni lain macam sikit interframe tu. Ambil telefon, cium cium la saya dalam gambar tu. Pastu bila kami nak letak, mula suara sebek. Nak menangis. Sampaikan isteri tanya saya, camna nak buat ni? Kami decide nak layan ja dia cakap sampai dia puas hati. Ha.. Baru dia bagi letak. 


Katanya tadi badan dedap dedap. Jangan demam ya syg. Tahu awak rdu abi. Abi pun rindu juga. Sabar ya. 3 hari lagi kita jumpa ya. Memanjalah pepuas okeh? 


1 comment:

aizamia3 said...

Boleh rasa perasaan tu sebab dulu anak2 akak macam tu bila babah dorang outstation.. ;)
Moga dak Uwais tak meragam..

Buta+Pekak+Bisu=CINTA