Followers

Monday, 29 December 2014

Cedih

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Anak dah pandai sebut banyak perkataan. Alhamdulillah. Ringan mulut tu. Seronok juga dikenangkan. 

Pagi semalam. Dia bangun awal. Masa nampak bas semangat betul dia. Nak ajak saya naik. Saya katakan tak boleh lagi. Tapi takpa. Saya janji akan bawa nanti. Lepas tu saya pass dia pada umminya. Dia tak mahu pun. Ummi paksa ambil juga. 

Maka terpacul kata dari mulut comel tu.
"Cedih..." 

Saya bagi juga dekat ummi. Kiss kiss anak sikit, ummi pun jalan. Dari jauh budak tu pandang saya. *sayunya hati*


Masa on the way balik kata ummi nya dok "cedih cedih" juga kata ummi.

Pastu ummi cakap abi kan pergi kerja, macam selalu la, nanti abi balik la. Baru tak cedih dah. 


Olololo abi pun sedih pisah dengan awak anak oi. Ingat lagi ummi cakap kemarin. Asal ada abi ja awak ni. Happy tak sangga. Main menda simple ja pun gelak mengekek. 

Buta+Pekak+Bisu=CINTA