Followers

Monday, 19 March 2012

Kerana mulut

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Duhhhh kecewa sungguh bila buah hati ni jarang dapat perhatian sekarang. Ni suma pasai budak-budak sengal tu lah. Eee da la sengal, sengal lak tu. Hihihi

Umm dah lama x naip, janggal plak rasa. Bukan apa, tak reti bagaimana nak mengorak langkah, membuka bicara, bermadah kata dalam ni.

Bab cakap ni entah, no komen, cam kemarin :
"saya pn tatau la abang, kerja macam mana lagi. "

"ehh, kau datang la kerja tempat aku, buat sale. "

"sale? Erkkk. Tamau la abg, tak reti la,. "

"bila lagi nak gaji 5-6k sbln?"

"ehhe x pa la abg, x reti nak cakap. "

"elee kau ckp je, konon la tak reti. mulut kau tu leh tahan jugak. "

Ni entah yang keberapa dah. Sblm ni kt tempat lama asyik kna jugak, bab nak amek ati, cakap lelembut dgn customer memang lepas kat nadh aa. Ntah la. Rasa besa ja. Ntak kat mana la depa nmpak menda tu. Alasan depa bila ditolak,
"alaaa PR ang elok sikit. . . "
Published with Blogger-droid v1.6.9

4 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tiap org berbeza..sesuai tak akak komen gitu?

Ayuni said...

hikhik, sj nk komen lari topik, at last br tau saper penulis sebenar blog nie, ingtkn girl sbb selalunye girl guna namer Nadh........

kiera'sakura said...

kelebihan diri menampung kekurangan mereka yg lain.. mcm tue jugak sebaliknya

Iffah Afeefah said...

rse oke je nadh

nadh kn byk ckp

dan petakmalu

Buta+Pekak+Bisu=CINTA