Followers

Tuesday, 20 March 2012

kL dari Bukit Antarabangsa

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

22 tingkat dari bumi, dan di atas Bukit Antarabangsa ni. Bukan saja nampak kota pesat dengan lampu berkerdipan, tapi bukit menghijau di sebelahnya. YA ALLAH, sesaknya kota ni. Kereta macam anak semut bergerak di jalanan.

Kecilnya diri. Menyedari kebesaran ALLAH Yang Maha kuasa. Sebesar-besar bumi dikurniakan buat kita. Apalah sangat kita ni, sedang bumi pn mudah je dia kalau dia nak musnahkan.

insaf !

7 comments:

Udinz.com said...

tengok atas jadi insaf..harap insaf berterusan ya..
btw best betol tengok pemandangan dari atas tu...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

kan selalu dikatakan kita ni sgt kerdil.tp kita je selalu bangga diri dan rasa mcm gah sgt kita ni.

Rozuan Ismail said...

indahnya pemandangan KL dari atas bukit

shiema sufian said...

padatnyaaaa. Usahakanlah bumi ini untuk maju dan subur (:

Hanif Idrus said...

Boleh tension kalau jammed ber jam-jam...

mas saari said...

memang sesak!

Iffah Afeefah said...

muhasabah diri smbil menikmati pemandangan

*gayat*

Buta+Pekak+Bisu=CINTA