Followers

Wednesday, 14 March 2012

Anak bertuahh~~

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca..

Alkisahnya sabtu lepas masa persiapan kenduri sepupu Nadh. Masa tu dah 1 lebih kot. Nadh masih di dapur temankan makcik Nadh buat kueh dengan Mama dan sepupu sorang.

IBU :: "Ha, salin la resepi ni Arie."

MAMA :: "Abg, salin la, nanti boleh kita buat sama-sama dekat rumah."

NADH :: "Ha sat Mama, Arie nak p ambik tab."

**SNAP**

MAMA :: "Anak bertuah, kita ingatkan dia nak salin, dia tangkap gambaQ?"

NADH :: "Ehhe.. Senang Ma, lagipun Arie nak salin mana ada pen."

IBU :: "Macam-macam hang ni Arie, Ibu ingatkan nak menaip tadi. Buleh dia ambik gambaQ ja."

NADH :: "Technology ibu.."

"Tu Arie tangkap gambo tu terang ka?"

NADH :: "Terang, cer ibu tengok ni. " *Mama pun tengok sekali.*

ECAH :: "Abg pemalas, ambil gambaQ je. "

NADH :: "Ehh, mana ada la, kita salin sekali dengan tulisan tok guru, ambil berkat.."

**Semua gelak**


Ops.. sambil-sambil nak ucap selamat bertunang kepada cik sepupu. Moga-moga kekal la sampai ke taman-taman syurga. Pasni sapa plak ye? tettttttt~~

11 comments:

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

kreativ (^__^)

shiema sufian said...

memang. sekarang ni hanya menggunakan kerja mudah, sampai note lecturer dekat whiteboard pon diorg snap gambar.

Solihin Zubir said...

ambik gambaq tulisan resepi ka atau bahan2 resepi? kompius..

Sunah Sakura said...

hahaha~ senang pe camtu kannn!

azam said...

moden sgt dah ni

fRaMe+LenSeS said...

Eeiyss :: ahaha. creativbe ye? ahaha :P

Shiema :: aah kan? Nadh dlu camtu gak. amek gambo ja la apa lect tulis tu. :P

SZ :: gambo respi yang ibu Nadh salin tu. :D

Sunah :: kann~~ mudah kan? :P

Azam :: cket2 je. :P aahahaha

Anum said...

kreatif

kiera'sakura said...

kan kan.. xyah susah2 nk menyalin.. nak2 tulisan buruk cm saya nie, takut nanti time nk memasak langsung x paham apa yg ditulis..kihkihkih

fRaMe+LenSeS said...

Anum : nak senang kan? layan je. ehehe

Kiera :: ahaha. nak cakap kang tacing. lalalalla~~ :P

Iffah Afeefah said...

amboi sme cm ai jiran

mls nye psl

fRaMe+LenSeS said...

jiran :: u je malas. ai tak. ahahahahahahhaa

Buta+Pekak+Bisu=CINTA