Followers

Wednesday, 5 March 2014

11:41PM.

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

11:41PM.

dah mengantuk sebenarnya. serba tak kena plak rasa kejap tadi. rasa macam nak menaip cerpen, dah sampai 1/4 cerita rasa bosan. terus tutup sebab tak tahu nak tambah apa rencah dalam cerita ni. Mungkin ianya hanya untuk suka suki, tapi bila dah tak tahu nak letak rencah apa dalam tu, matikan sahaja niat nak terus menaip.

Selesai menutup tu kan, boleh pula jalan jalan dalam pc sendiri. Hihi nama nak sedap aja jalan jalan kan? sebenarnya cuma folder walking satu per satu dalam lappy ni. terjumpa plak lagu When You're Gone by Avril Lavigne ni. Cam menarik juga tengok video clip dia tu, macam menarik nak dijadikan tajuk cerpen baru. tapi cam tak ada hati nak menaip lagi. Adeh bercampur baur aih.

Sebenarnya kan, rasa seronok menaip cerpen ni kekadang datang bersama feel dari lagu lagu yang saya pilih. betul. lagu yang dipilih sebagai tajuk tu saya selalunya akan amek feel sebelum pilih apa apa ending sambil sambil menaip tu. Teringat masa duduk KL dulu. dah pukul berapa pagi pun kalau tetiba ada hati nak menaip cerpen, boleh bangun balik dari katil dan sambung menaip sampai selesai baru boleh tidur. cam lawak pun ada jugak la. adehhh..

Sekarang. semenjak dah kawen ni. kurang menaip cerpen sangat. mungkin tak ada feel kot. Terlebih bahagia gamaknya kot kan? Alhamdulillah la. tapi tak pula terfikir nak matikan terus minat saya ni. Saja suka suki ja menaip cerpen. bukan nak suruh orang suka. saya sendiri suka dengan apa yang saya buat ni.

Mungkin lepas ni ada lagi cerpen baru kan? moga moga la. Suka nak jadikan itu sebagai hadiah buat diri sendiri. :D

1 comment:

Nurzakiah Hanum said...

good moning
drop here :)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA