Followers

Thursday, 6 March 2014

kawan kawen

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Semalam tertengok la kenuri seorang kawan lama zaman sekolah rendah punya gambar kawen. Cantiknya gambar depa. Seronoknya nampak depa yang gembira sangat dengan perkahwinan tu. Tetiba kita pun terflash back la masa kita tawen dolu kala tu. Alaa.. zaman muda mudi badan selim melim dolu tu la.. hihihi

betul la, seronoknya masa tu tak tahu macam mana nak cerita la. Puas hati selepas sekian lama terpaksa sorok perasaan dalam hati demi menjaga 'rahmat' tu, akhirnya ianya dapat diluahakn secara halal. kalau dolu nak rindu rinduan nak beritahu tak boleh kan, tapi sekarang, rindu rinduan siap dapat pahala lagi. Hebatnya lah ALLAH bagi nikmat tak berhenti lepas kahwin tu kan?

apa lagi? hat belum tu. berusaha la ke arah tu. Sebelum tu nak pesan kat bawah ni. :


Ingat. When nikah become expensive, ZINA become so cheap. :Renungkan~~

Buta+Pekak+Bisu=CINTA