Followers

Monday, 24 March 2014

24 Mar 2014

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada yang membaca. 

06:09AM, Jalan Sultanah

Cerita pagi kami sedikit lambat hari ni. Bangun tidak terlalu lambat, tapi bab bersiap dan bergerak tu yang sedikit lambat. 

Elok elok masa ja kami sampai kat Shahab tadi. Sampai ja tengok bus dah tak ada. Cuak kami suami isteri tadi. Macam macam dah dalam fikiran tadi. Habislah. Tuang la abi Hari ni. Tu kata saya la. Dalam hati. Dan dalam masa sama ada gak rasa camtu. Kihkihkih

Sampai ja tadi saya terus ke kaunter. Tanya tentang bus. Lega bila tahu bus belum smpai. Gamaknya pasal tu ramai saya trngok ada dekat dengan kaunter tadi. Jawab hati saya. 

Sampai ja bus. Terus jalan. Nasib baik la sampai sebelum bus. Kalau tak.. Coti la saya hari ni. Atau lambat banyak la. 

2 comments:

Nurzakiah Hanum said...

selamat pg

Kira Sakura said...

ummi pun berperasaan cam tue tadi. takde bus nie abi cuti la nampaknya. tak pun abi masuk half day huuu.

Buta+Pekak+Bisu=CINTA