Followers

Monday, 10 March 2014

Sama macam kami

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca. 

Sama macam kami. 

Baru kejap tadi lepas satu pasangan. Sama macam kami. Suami bawa kereta. Isteri dibelakang dengan anak. Sebaik sampai, suami keluar. Isteri dan anak pun keluar. 

Suami ambil beg, isteri angkat anak letak kat baby carrier yang berada dikerusi depan tu. Kemudian, bersalaman keduanya sebelum isteri ambil kedudukan memandu dan suami tunggu dan perhati dari jauh sebelum kereta bergerak, baru suami jalan. 

Bila tengok tu, rasa rdu kat dedua orang kat sana nuh. Tapi nak wat guane kan? Dah namanya pun kerja. Kang tak kerja tak makan plak kami kami ni. 

Takpa takpa takpa. Kita bina tapak dulu. Bila tapak dah kukuh, baru kita naik binaannya kan? Asas kena pawer dulu. Yang lain datang kemudian. Mesti boleh!

1 comment:

Kira Sakura said...

betoi ke yang? sama ngn kita dua?

Buta+Pekak+Bisu=CINTA