Followers

Monday, 24 February 2014

Alhamdulilah

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

ALLAHUAKBAR.

Syukur ke hadratnya. kerana dengan izin dan limpah kurnianya saya peroleh sedikit dalam hati gusar menerima kekhilafan diri .

Sebetulnya agak terkejut dengan apa yang dapat hari ni. Bukan hanya dari segi berniaga sahaja tapi apa yang dikirimkan dalam tak disedari tu. Tahu apa? ILMU. ALLAH kirimkan ilmu kepada saya melalui seseorang tadi tanpa diduga. Betul saya cakap, siapa sangka seseorang sebegitu besar namanya tetiba menegur saya, bukan itu sahaja, siap call dan berkongsi ilmunya dengan saya. Mungkin saya asing bagi dia, tapi tanpa segan silu berkongsi ilmu yang dia ada, malahan ilmu baru hasil kajian pun dia berkongsi dengan saya.

Ditambah lagi perkara lain, dapat juga mencubapakai ilmu yang saya dapat hari sabtu hari tu, ilmu Pandamurai. Alhamdulillah, sungguh saya tak sangka akhirnya saya dapat apa yang saya idamkan hari ini. Betul tau, tadi masa balik kerja, memang ada niat nak cuba apa yang saya pelajari ni, tup tup sebelum saya tidur, dapat peluang mencubapakai menda ni. seronoknya.

Dan akhir sekali, yang tak dpat dilupakan, bersyukur kerana akhirnya tertutup juga post yang agak lama saya simpan. Mungkin masih ada lagi yang hidup,tapi tak apa, tunggu dah lihat aja kerana mungkin ada rezeki saya akan menutupnya cepat, atau mungkin perlu menunggu lagi. Lagi, walaupun saya ambil tindakan nak tutup awal, yang akhirnya masih meneruskan perjalanan seperti yang saya analysis, tapi masih bersyukur.

Saya belajar untuk menerima, walau sedikit yang diberikan kepada saya, kerana bagi saya, biarlah sedikit, mungkin itu sahaja buat saya hari ni. alhamdulillah.

Saya yakin, apa pun yang dikirimkan, semuanya adalah yang hebat hebat belaka.

Alhamdulillah.. :)

2 comments:

aamalinaazman said...

alhamdulillah ;)

setiap masa itu adalah nikmat kan?

Kira Sakura said...

alhamdulilah. biar sikit asalkan konsisten kan dear ;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA