Followers

Saturday, 22 February 2014

Sabtu yang sibuk

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca. 

Jam sebelas kosong tiga malam. Lewatnya untuk saya menulis entry pertama hari ni. Ada juga berkira kira macam tak nak menulis, tapi tak gamak pula mengenangkan mood menaip sudah mula menjengah kebelakangan ini. 

Bermula pagi yang agak awal pagi ni. Bangun sebaik azan subuh tapi sygnya terlepas peluang d surau. Tapi masih alhmdulillah. Bermula d awal waktu. Kemudian tak lama lepas tu isteri terjaga dan sikecil pun terjaga. Awal juga dia jaga pagi ini. Lepas tu tidurkan dia balik. Dah sekali dengan saya pun lebur. Hihihi

Jaga balik dah kelam kabut. Mana tidak nya. Saya ada kelas pagi ni. Jam 9. Konon budget nak gerak awal la, 830 sampai sana. X jadi juga. 9 saya sampai. Alhamdulillah. Belum mula lagi. 

So far boleh saya katakan kelas ni sangat bermakna buat saya. Banyak bagi input input segar juga motivasi buat saya yang sedang mengorak langkah ni. Alhamdulillah. Balik kelas, rasa lagi yakin. Saya pasti boleh! 

Pulang ja dari kelas, jam 5 selesai. Sesi bergambar sekejap, terus gerak balik. Elok sampai. Pegang si kecil, peluk dan cium dia terus bersiap. Solat dan gerak. Futsal lah pulak. Sibuknya saya minggu ni. Kesian juga pada keduanya. Tapi apakan daya. Kesemuanya penting buat saya. Terpaksa lah ianya dibahagikan agar suma berjalan juga. 

Pulang dari futsal. Yang the best partnya. Anak la. Elok dengar suara saya. Mata yang nak terpejam dah terbuka besar. Sudahh~~ kata ummi berjam bagi tidur, dengar suara abi dah jaga. Katanya, rindu abi kot anak ni. Mungkin kot, saya main dengan dia, punya la seronok dia. X mahu dah kat ummi dia buat seketika. Berjam juga la. 

Ni dia baru tidur ni. Kesian anak. Kesian isteri. Sabar ya. Saya yakin ni. Yakin saya akan berjaya. I'll b somebody in this newr future. Very sure bout that! Mudah mudahan. Amin. 

1 comment:

Kira Sakura said...

semalam ummi pujuk anak kata "esok abi jaga yayang sehari ek" sebenarnya pujuk diri sndiri jugak :p

Buta+Pekak+Bisu=CINTA