Followers

Sunday, 23 February 2014

Jalan Jalan Cari Makan : RockstarZ Burger

Assalamualaikum Dan salam sejahtera pada yang membaca .

Malam jumaat lepas, saya bawa adik adik dan isteri mencuba burger homemade dekat Sungai Ara. Asalnya adik lelaki saya la ni, dia cuba dulu burger kat tempat tu, lepas tu ajak kami pergi cuba. Saya plak kena hari Jumaat pagi tu ada dapat duit lebih sikit hasil trade, ajak la mereka pergi makan burger tu malam Jumaat tu.

Apa yang boleh saya katakan, burger dia agak RARE jugak la. Kalau selalu kita makan burger, daging biasa, tapi di sana daging homemade. Tapi yang paling saya rasa RARE adalah 'perasa' burger dia la. Sapa sangka kan, idea menarik tu dah hasilkan burger yang lain dari yang lain. Nah kat bawah ni saya share apa yang kami dapat malam tu.

Ohh ya. semua burger ni bukan hanya datang dengan nama yang sempoi, tapi juga dalam 3 bentuk. Slow Rock, Hard Rock dan Heavy Metal. Slow Rock untuk single burger, Hard Rock - Double, dan Heavy Metal - 3 keping daging burger, tak kira lah anda pilih ayam atau daging.

Ini ala ala burger yang kita biasa makan tu. Black Pepper. Black Sabpper.

Ini kami panggil burger cheesy meleleh. nama betul dia Metallicheeze. Ohsemm! 

Ini pun RARE. Burger KARI. Red Hot Chilleez

Ini burger dengan nama kedai. RockstarZ

Santanaz.

My Carbonara Romance.

Itu sahaja yang kami cuba malam tu.

Buat yang teringin mencuba, bolehlah melawati 4 cawangan Rockstarz Burger seperti yang tertera di bawah ni. Sekali dengan number telefon tahu. Mana tahu tak berjumpa kan? :D 







Untuk makluman lanjut Anda juga boleh melayari page Rockstarz Burger seperti di bawah ni.

2 comments:

aamalinaazman said...

tudiiaaaaaa
jauh nak p makan bege rare ni smp penang nuhhh
hehehe

ok, kalau p penang, dh taw nak cari sapa ni..

hihihihi.. :p

Kira Sakura said...

nanti kita gi makan lagi ye dear

Buta+Pekak+Bisu=CINTA