Followers

Sunday, 22 July 2012

Go saya go~~

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Salam dua ramadhan readers. Mendapat yang indah, berbuka bersama Mama, adk, tok mak, makcik , juga pakcik saya. Tapi dalam gbira ada juga kurangnya , kerana puasa kali ini disambut dalam keadaan tubuh yang kurang sihat. Pertama kali berpuasa awal dengan tubuh yang demam. Selalunya diambang raya saya jatuh sakit, ini pmulaan pula.

Apa pun saya syukur, walau kurang tapi diri tetap optimis, langsung tiada yang menghalang saya dalam hadapi puasa saya. Masih gigih berusaha untuk kerja rumah n bantuan yang Mama prlukan.

Hari ini, saya teruskan dengan agenda mencari keperluan bilik lagi. Saya akan cb pastikan first quarter puasa ini dengan penuh keberkatan.

Go saya go.
Published with Blogger-droid v1.6.9

2 comments:

Iffah Afeefah said...

tetiba bahasakan saya lak nadh ni

nway moga cpat smbuh

ujian smntara je tu

Ardini Humaira said...

Goodluck taw :)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA