Followers

Saturday, 7 July 2012

Mangsa usik

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Mangsa usik.

Satu masa dulu, masa saya mula mula tinggal dan kerja di sini, saya selalu kena. Geng geng ni cukup seronok datang dan 'cari gado' dengan saya. Sampai satu hari tu abg razak bagitahu,

Mereka mengaku, seronok menyakat, usik saya sebab respon saya tu buat mereka gelak. Sebab tu mereka suka betul menyakat saya.

Saya jadi hairan, kat mana ntah respon.yang mereka seronok sangat tu. Mungkin sebab saya garang kot.

Peranan mereka sekarang ni abg mie yang ambil. Ada aje menda nak digaduhkan dengan saya tu. Sampaikan hingga ke hari ini, boss saya tak lupa cerita Teh o Ice telur. Bila kami baloh (berbalah dlm bhs tengganu) je dia mesti sebut menda ni.

Kemarin, jadi lagi, dia cuci tangan guna air ais kena kaki saya, lepas tu xnak minta maaf. Gelakkan saya plak tu, ha last sekali balasannya simbah dengan air la.

Dtg pagi boss tanya saya cerita. Dah curah pula yang disebut sebut. FaIL! !! Grrrrrrr
Published with Blogger-droid v1.6.9

3 comments:

reenapple said...

mungkin diorang suka kat awak kot??? @_@

kiera'sakura said...

ain slalu ckap "lpas nie kalau ira pindah xde sape nak jaga ain" kan sama je ain ngn abg mie tue.. hiihi

Iffah Afeefah said...

Err pe la nadh ni

gurau je tu kan

hahahaha

Buta+Pekak+Bisu=CINTA