Followers

Wednesday, 11 July 2012

Perli la tu

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Perli la tu

Saya dah selesaikn apa yang patut saya selesaikan minggu lalu, iaitu memotong rambut. Rasa kurang selesa bila rambut sudah memanjang dengan ekornye, buat rasa serabut betul, dan baru baru ini saya lihat sudah ada beby ruam yang naik dileher yang ditutup dengan tebalnya rambut, jadi mahu tak mahi ia terpaksa dikorbankan.

Sesampainya dikedai, macam biasa lah saya kata. Dia pun buat, tapi masa nak potong di atas, katanya tak boleh buat style selalu sebab dah 'pecah' di atas, jadinya dia cadangkan pesen kesukaan dia bila nampak saya, bebycut. Nak tanak saya terima saja. Janji rambut menipis.

Hari ini ke kedai bersama lens yang melekap dimata, jadi saya nampak dengan jelas dia menjalankan tugasnya. Cumanya yang tak seronok bila saya tenung muka sendiri dicermin. Sesuatu yang buatkan sebaik sampai satu kenyataan pedih lagi kejam bersama satu soalan kepada Mama keluar.

"Mama. Asal Arie nampak pipi Arie makin memboooooolat ni?"

Mama diam tak jawab. Senyum ja. Tapi napa saya rasa senyuman itu seakan memperli putera sulung dia yang membesar ni?

Grrrrrrrr
Published with Blogger-droid v1.6.9

4 comments:

kiera'sakura said...

hahahahahahahahahahahahahaha

Iffah Afeefah said...

Wahaha hati gembire kan nadh

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Mama....meh kita senyum sama2

shida anwar said...

semyum tak perlu kata apa2

Buta+Pekak+Bisu=CINTA