Followers

Sunday, 8 July 2012

Saya rindu

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Saya rindu.

Satu masa dahulu, saya seorang yang sangat rajin menyemak di tengah tengah kisah para yang berduka. Ntah dari mana.datangnya saya akan tiba tiba hadir dan cuba tenangkan keadaan. Banyak yang saya jumpa. Kisah kisah yang kemudiannya saya garap semula dalam hidup agar menjadi pedoman buat diri bila saya hadapi kes kes baru.

Kemudian, segalanya berubah sedikit demi sedikit. Jika dahulu masa saya banyak diluangkan di alam maya, sekarang berganjak ke reality, apabila saya diperlukan untuk tugasan luar. Selain sibuk, dan faktor lain seperti sambunagn internet yang makin hari semakin melemaskan saya dan merencatkan semangat saya untuk terus berada disini.

Sampai satu masa tu, dah rasa saya sangat kecewa dengan faktor luar, hinggakan makin hari makin jauh saya dengan buah hati pengarang jantung saya ini. Makin dia bersawang, makin kurang berupdate. Tak macam dulu. Bukan itu sahaja, 'nafsu' menulis pun sudah tidak seperti dulu.

Moga moga semua akan baik baik aja. Saya rindu sangat masa tu.
Published with Blogger-droid v1.6.9

4 comments:

IBU GEBU said...

menulis pun ada napsu... ehehe

sabarlah dik, akak pun rasa dah lama tak masuk sini, tiba2 termimpikan awak :P

kiera'sakura said...

insyaAllah masanya akan tiba, myb x lama lagi kot ;)

Ardini Humaira said...

masa belajar dulu, dni sempat bloging.. dah kawen, banyak komitmen.. tu yang tak sempat hehe

Iffah Afeefah said...

Ya rindu jgak zmn tu. Tp mnusia berubah

begitu juga blog nadh

utamakan y pnting dlu

Buta+Pekak+Bisu=CINTA